Consorci comarcal d’administracions públiques i agents socials

Taller de Turisme: Content màrqueting per diferenciar productes i destinacions

Consultoria: Kiribatis

Lloc: Hotel Desitges, Sant Pere de Ribes
Horari: 9h30-13h30
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScnnq0f8-4zqKgCTIiD1LHmEmoTEXtNKPpEXRDxVZogqxzHzA/viewform

Què s’entén per “Content Marketing” i quines aplicacions té en el sector del turisme. Tot i que oferim una visió global de com el marketing 2.0 ens pot ajudar a diferenciar el nostre producte, servei o destinació, posem l’accent en l’ús de les xarxes socials i els blogs com a canals de comunicació i relació directa amb el públic.

  • Què és el Content Marketing i com pot ajudar-te a atraure el públic
  • Quines són les fases per implementar una estratègia de Content Marketing
  • Com autogestionar les xarxes socials de manera professional (dissenyar un Pla de Social Media,
  • cercar, crear i programar contingut; analitzar els resultats, etc.
  • Conduir trànsit a la nostra pàgina web des de les xarxes socials
  • Redactar continguts al blog amb mentalitat SEO
  • Quines són les millors eines online pel teu treball de Community Manager

En definitiva, es tracta d’una formació que permet als assistents tenir una visió global de com funciona el món de la comunicació i el marketing online i quines són les possibilitats de difusió i creació de marca que li ofereixen les diferents eines i plataformes digitals.

 

Amb el suport de: